1uvod 2obchod 3diskuse 4literatura 5onas 6odkazy 7kontakty

tvarové dýhování a laminace

Příspěvky k japonským pilám, dlátům, ručně kovaným nástrojům a podobně.

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod JanB » 25 dub 2017, 08:02

To je super.
Lepidlo jsi použil normální "bílé"?
JanB
 
Příspěvky: 450
Registrován: 05 črc 2012, 19:29
Bydliště: F-M

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 25 dub 2017, 17:28

Ahoj,

jo,jo měl jsem tady titenbond červenej tak ten,ale je to na rychlou práci,nesmí se moc okounět

roztíral jsem to zubovou stěrkou a hned jsem to ještě přejel válečkem lepidlo udělá pěkně rovnoměrnou vrstvu.

Tim
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 25 dub 2017, 19:46

kousek jsem zase pokročil oklíženo ale zase změna zákazník chce kulatý rohy takže rozšířit nákližky snad už je to poslední ůprava
jo náš zákazník náš pán

tim
Přílohy
1 nakližování nákližků.JPG
1 nakližování nákližků.JPG (114.86 KiB) Zobrazeno 9409 krát
2 nakližování.JPG
2 nakližování.JPG (88.62 KiB) Zobrazeno 9409 krát
3 oklíženo.JPG
3 oklíženo.JPG (78.57 KiB) Zobrazeno 9409 krát
4 změna nutno rozšířit nákližky.JPG
4 změna nutno rozšířit nákližky.JPG (77.34 KiB) Zobrazeno 9409 krát
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod JanB » 26 dub 2017, 05:01

To bude krása.
Mě osobně se taky víc líbí ten osmiúhelník.... ;)
JanB
 
Příspěvky: 450
Registrován: 05 črc 2012, 19:29
Bydliště: F-M

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 26 dub 2017, 11:20

ahoj,
osmiúhelník vymysleli původně ,vůbec nemaji představivost a i když dodám obrázek tak si to nedokážou představit s danýma rozměrama ,nejradši by měli model...to podnoží mám hotový a když na to dám desku tak to vůbec není ono ale co nadělám ,aspoň jsem si trochu pocvičil málo používaný postupy


Tim
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 26 dub 2017, 20:02

Ahoj,

tak už zbývá jenom vybrousit a napustit olejem


Tim
Přílohy
1 začištění nákližku.JPG
1 začištění nákližku.JPG (92.04 KiB) Zobrazeno 9283 krát
2 přípravek na hrubování.JPG
2 přípravek na hrubování.JPG (75.84 KiB) Zobrazeno 9283 krát
3 zaměření radiusu.JPG
3 zaměření radiusu.JPG (72.51 KiB) Zobrazeno 9283 krát
4 oříznutí.JPG
4 oříznutí.JPG (77.43 KiB) Zobrazeno 9283 krát
5 hotová deska.JPG
5 hotová deska.JPG (77.06 KiB) Zobrazeno 9283 krát
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Pepan » 27 dub 2017, 09:59

Kurňa to je řemeslo. :)

Time, co to je ta svěrka, která drží ten roh? To je nějaký přípravek na klasické svěrce?
Pepan
 
Příspěvky: 288
Registrován: 13 pro 2015, 18:18
Bydliště: Praha-Západ

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 27 dub 2017, 11:01

jo to je doplněk na nalepování nákližků,mám to od bessey ale lehce to nahradíš klínkem

Tim
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Ponty » 28 dub 2017, 11:59

Ahoj Time, bezva práce. Můžu se zeptat jakou používáš folii. Delší dobu přemýšlím o tomto druhu dýhování a trochu jsem měl obavy s folií aby se neprořízla o okraje dýhovaných dílců. Hrany necháváš ostré nebo je trochu zbrousíš než jdou do folie?
Člověk může bejt blbej, ale musí si umět poradit.
Ponty
 
Příspěvky: 127
Registrován: 26 pro 2016, 14:19
Bydliště: Cheznovice

Re: tvarové dýhování a laminace

Příspěvekod Tim » 28 dub 2017, 19:33

Ahoj Ponty,

folii jsem nakonec koupil v unimaxu ,ale má šířku jenom 800mm a síla jenom 0,2mm a ani pružnost nic moc ale zatím se mi nepodařilo najít širší a silnější rukáv samozřejmě mimo US ale ty ceny a ještě placení na letišti to se nedá.
Ostré hrany až tak nevadí protože ta folie vlastně materiál obepne ale v podstatě nepřenáší sílu.ale stejně jsem všechny hrany srazil jenom smirkem dvěma tahama .

důležitý ale je aby dýha neměla přesah protože potom má snahu se přes hranu ohýbat a na kraji vzniká bublina a nedrží tam ,je doporučováno dělat sesazenku přesně na rozměr a nebo po obvodě menší ,to je moje varianta i snáz se usazuje na desku.Přikládám obrázek snad je to dost jasný.

folii se mi podařilo už párkrát protrhnout a tak jsem to přelepil páskou a jedu dál zatím bez problému


Tim
Přílohy
IMG_3477.JPG
IMG_3477.JPG (49.25 KiB) Zobrazeno 9083 krát
Tim
 
Příspěvky: 697
Registrován: 10 led 2012, 23:42
Bydliště: Kunžak

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní nářadí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků